dijous, 17 de gener de 2013

Com m’agradaria que fos la celebració d’aniversari de FOC? / ¿Cómo debería ser la celebración de cumpleaños?



Font: F.O.C.
Paro a pensar, i en la vida quotidiana, quan arriba un aniversari m’agrada mirar enrere, veure el que erem, d’on venim i valorar-ho. Moltes vegades perdem els nostres orígens  i no està bé, no ho hauriem de permetre. Som el que som pel que hem viscut, pel que volíem viure i no hem viscut, per les males estones, per les bones, per les persones que han estat allà… El present sempre és fruit del passat.
I quan fas anys, mires al futur. On es vol anar, que es vol fer, amb qui vols comptar… sense reptes no vas enlloc…
Així que la celebració de F.O.C. m’agradaria que fos això, una mirada al passat, al present i al futur.
Com va començar l’aventura, amb quines expectatives, les ganes que hi havia i tornar-hi una mica. Veure on s’ha arribat, i gaudir.ho…
I mirar cap al futur, veure el que es vol i traçar els camins per intentar arribar-hi… I no perdre-ho mai de vista…
Una festa amb la gent del passat i del present per mirar amb ganes al futur, plena de
riures, experiències i aprenentatge.
Xin Xin!!!!

Felicitats F.O.C.!!!!!!!!!!

Quina emoció quan la nostra Ambaixadora de l'Atenció al Públic ens explica la seva visió i ens dóna consells obertament.
Qui sóc, d'on vinc, quins valors tinc! són les informacions que m'ajuden a marcar el camí cap al benestar present. Objectius realistes, reptes assolibles i una base de treball.
Et farem cas Txell.

__________________________________________________________________

Me paro a pensar, y en la vida cotidiana, cuando llega un cumpleaños me gusta mirar atrás, ver lo que éramos, de donde venimos y valorarlo. Muchas veces perdemos nuestros orígenes y no está bien, no deberíamos permitirlo. Somos lo que somos por lo que hemos vivido, por lo que queríamos vivir y no hemos vivido, por los malos y buenos momentos, por las personas que nos han rodeado… El presente siempre es fruto del pasado.
Y cuando cumples años, miras al futuro. Donde se quiere ir, que se quiere hacer, con quien quieres contar… sin retos no vas a ninguna parte…
Así que la celebración de F.O.C. me gustaría que fuera esto, una mirada al pasado, al presente y al futuro.
Cómo empezó la aventura, con qué expectativas, las ganas que había y volver un poco. Ver donde se ha llegado, y disfrutarlo…
Y mirar hacia el futuro, ver el que se quiere y trazar los caminos para intentar llegar… Y no perderlo nunca de vista…
Una fiesta con la gente del pasado y del presente para mirar con ganas al futuro, llena de risas, experiencias y aprendizaje.
¡¡¡¡Chin Chin!!!!

¡¡¡¡Felicidades F.O.C.!!!!!!!!!!


Qué emoción cuando nuestra Embajadora de la Atención al Público nos explica su visión y nos da consejos abiertamente.
Quién soy, de donde vengo, ¡qué valores tengo! son las informaciones que me ayudan a marcar el camino hacia el bienestar presente. Objetivos realistas, retos alcanzables y una base de trabajo.
Te haremos caso Txell.

Cap comentari:

Publica un comentari